sobota, 27 lutego 2016

Boże Ojcze

Boże Ojcze nie wiem
Jak ja mogłem żyć tak długo
Nic nie wiedząc, że mam Ojca w Niebie
Który kocha mnie
Lecz teraz jestem dzieckiem Twym
Przyjętym do rodziny Bożej
I nigdy już nie będę sam
Bo Boże Ojcze jesteś ze mną


Będę śpiewać Ci na chwałę
Śpiewać Ci na chwałę
Będę śpiewać na zawsze już


"Wszyscy jak owce zbłądziliśmy
każdy z nas na własna drogę zboczył
a Bóg Jezusa dotknął karą za winę nas wszystkich
Znęcano się nad Nim, lecz On znosił to w pokorze
wzgardzony był i opuszczony przez ludzi
Wzgardzony tak, że nie zważaliśmy na Niego
lecz On nasze choroby nosił
nasze cierpienia wziął na Siebie,
a my mniemaliśmy, że jest zraniony
przez Boga zbity i umęczony
Lecz On zraniony jest za występki nasze
starty za winy nasze
ukarany został dla naszego zbawienia

a Jego Ranami jesteśmy uleczeni" (por Iz 53, 6-10)

Będę śpiewać Ci na chwałę
Śpiewać Ci na chwałę
Będę śpiewać na zawsze już

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz