czwartek, 10 marca 2016

List od Boga do Ciebie


Moje dziecko,

Ukochałem cię odwieczną miłością,
dlatego też zachowałem dla Ciebie łaskawość.
Jr 31, 3

Bo góry mogą ustąpić
i pagórki się zachwiać,
ale miłość moja nie odstąpi od ciebie
i nie zachwieje się moje przymierze pokoju,
mówi Pan, który ma litość nad tobą.
Iz 54,10

Niech miłość i wierność cię strzeże;
przymocuj je sobie do szyi, na tablicy serca je zapisz,
a znajdziesz życzliwość i łaskę w oczach Boga i ludzi.
Z całego serca Bogu zaufaj, nie polegaj na swoim rozsądku,
myśl o Nim na każdej drodze, a On twe ścieżki wyrówna.
Prz 3,3-6

Połóż mię jak pieczęć na twoim sercu,
jak pieczęć na twoim ramieniu,
bo jak śmierć potężna jest miłość,
a zazdrość jej nieprzejednana jak Szeol,
żar jej to żar ognia, płomień Pański.
Wody wielkie nie zdołają ugasić miłości,
nie zatopią jej rzeki.
Pnp 8,6-7

Tak bowiem Bóg umiłował świat,
że Syna swego Jednorodzonego dał,
aby każdy kto w Niego wierzy,
nie zginął, ale życie wieczne miał.
Albowiem Bóg nie posłał swego Syna
na świat po to, aby świat potępił,
ale po to, by świat został przez Niego zbawiony.
J 3,16-17

Kocham Cię!

Twój Tatuś,
Bóg Wszechmogący!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz