wtorek, 1 marca 2016

Ratuj Panie!

Ratuj Panie i powstrzymaj burzę
Nie daj mi zginąć pośród fal ogromnych
Obudź się, bo już tracę siły
Ratuj mnie, podaj Swoją Rękę
Dlaczego zwątpiłeś - jakże ci brak wiary
Odwagi! Ja Jestem - nie bój się
Uwierz tylko, ufaj swemu Bogu
Bo jeszcze wysławiać Go będziesz
Ratuj Panie i powstrzymaj burzę
Nie daj mi zginąć pośród fal ogromnych
Obudź się, bo już tracę siły
Ratuj mnie, podaj Swoją Rękę
Aniołowie Moi na rękach cię noszą
Byś swej stopy nie uraził o kamień
Czuwam nad twym życiem dniem i nocą
Jestem Cieniem przy twoim boku
Ratuj Panie i powstrzymaj burzę
Nie daj mi zginąć pośród fal ogromnych
Obudź się, bo już tracę siły
Ratuj mnie, podaj Swoją Rękę
Emotikon heart
Słowa: por. Mt 8,23; Mk 4,35; Mt 14,26-31; Ps 91,12; Ps 121,5;
muzyka: Krzysztof Fijałka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz