wtorek, 29 marca 2016

W zadziwieniu




                               

Niepojęty jesteś, wielki Święty Boże
Tyle łaski dla nas masz
Widzisz każde serce
wszystko czynić możesz więc
przemień Panie nas.
Daj nam serce nowe
Napój nas Wodą Życia
niech obmyje z oczu łzy
Ciągle nas zadziwiasz
ciągle nas zachwycasz
Dzięki Panie, dzięki Ci

Wciąż mnie zadziwiasz Panie
miłością Swoją dla mnie
tak bliski mi jak serca cichy rytm
Wciąż mnie zadziwiasz Sobą
codziennie i na nowo jak
wciąż ten sam lecz zawsze inny świt

Tak łagodnie wołasz
By stanąć w krzyża cieniu
Spojrzeć w górę poza mrok
Chociaż noc dokoła
wszystko może zmienić
jeden zadziwiony krok

Wciąż mnie zadziwiasz Panie
miłością Swoją dla mnie
tak bliski mi jak serca cichy rytm
Wciąż mnie zadziwiasz Sobą
codziennie i na nowo jak
wciąż ten sam lecz zawsze inny świt

Wciąż mnie zadziwiasz
siłą Swej miłości Panie
bezmiarem łaski co podnosi mnie
Wciąż mnie zadziwiasz
siłą Swej miłości Panie
Ty jesteś ciszą dla zmęczonych serc

Wciąż mnie zadziwiasz Panie
miłością Swoją dla mnie
tak bliski mi jak serca cichy rytm
Wciąż mnie zadziwiasz Sobą
codziennie i na nowo jak
wciąż ten sam lecz zawsze inny świt


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz